Začněte cvičit na trampolíně ještě dnes

Využijte volné chvilky, kdy si zrovna vaše děti nehrají na trampolíně a přivlastněte si jí pro sebe. Už dávno pryč jsou doby, kdy trampolína byla určena pouze dětem. Určitě už se vám dostalo do povědomí slovo „jumping“, které můžeme volně přeložit jako skákání na trampolíně. Tento poměrně nový styl cvičení si získává stále více nových příznivců, kteří nedají na tento netradiční způsob formován postavy dopustit. Přečtěte si několik důvodů, proč cvičení na trampolíně chytne i vás.

 plot u trampolíny

1.       Bezbolestné a přitom tak účinné

Cvičení na trampolíně je bezesporu jedním z nejefektivnějších cvičení vůbec. Říkáte si, že přeci na takovém hopsání přeci není nic těžkého a tudíž díky tomu rozhodně nezhubnete. Ve skutečnosti ale při takovém hopsání zabírají všechny části vašeho těla. A který jiný cvik tohle umí? Navíc cvičení na trampolíně není nikterak náročné a můžou na ní tak cvičit všechny věkové kategorie. Díky odpružení totiž nedochází k doskoku na tvrdou zem, tudíž vaše klouby nejsou tolik namáhány.

 

2.       Pálení tuků i kalorií

Pokud chcete na trampolíně opravdu cvičit efektivně, měli byste cvičit minimálně půl hodiny 3x denně. Na trampolíně totiž dochází k prvnímu spalování tuků až po 20 minutách usilovného tréninku.

 

3.       Zlepšení fyzické kondice

Na cvičení vám už nezbývá žádný čas a chcete znovu probudit vaše tělo k životu? Pravidelným skákáním posílíte vaší odolnost proti fyzické zátěži, zlepšíte dýchání a vytrvalost. Skákání vám tak může dopomoci k lepším fyzických výkonům i v dalších sportovních aktivitách.
trampolína na zahradě 

4.       Urychlení metabolismu

Určitě jste věděli, že pravidelný pohyb zlepšuje metabolismus, to znamená snazší hubnutí. Opakované skoky přimějí i ten nejpomalejší metabolismus k nastartování.

 

5.       Přivoďte si dobrou náladu

Dalším důvodem proč začít cvičit na trampolíně je i skutečnost, že se díky skákání budete cítit zkrátka dobře. Skoky na trampolíně nejsou nikterak náročné, tím pádem i uvolňují a přivozují dobrou náladu. Skákání na trampolíně tak navozuje euforii, zbavuje únavy a stresu. Přečtěte si i další způsoby https://www.niit.cz/skakani-je-skutecne-zabavne, proč si pořídit domů trampolínu.

Začněte cvičit na trampolíně ještě dnes
Ohodnoťte příspěvek